MC MEDIA NETWORK

Friday, 29 March
Advertisement

Μυθικό Αρχιπέλαγος: Πήγαμε 7ημερη κρουαζιέρα στην Ελλάδα με το Celestyal Olympia!

Ένα μαγευτικό ταξίδι εν πλω, γεμάτο διαφορετικές εικόνες, γεύσεις και εμπειρίες, που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στο μυαλό μου

Εδώ και πολλούς μήνες (έχουμε χάσει το μέτρημα πια!), η πανδημία του κορωνοϊού μας έχει στερήσει ακόμη και τις πιο απλές δραστηριότητες, όπως το να βρεθούμε με τους αγαπημένους μας συγγενείς, να βγούμε έξω για φαγητό και χορό με τους φίλους μας και φυσικά να κάνουμε ένα ταξίδι στο εξωτερικό!

- Advertisement -

Τέλος Ιουνίου. Η ζέστη αφόρητη. Εγώ κλεισμένος στο γραφείο με το κλιματιστικό στους 20 βαθμούς και το μυαλό μου να «ταξιδεύει» σε μακρινούς, ειδυλλιακούς προορισμούς. «Θα καταφέρω να πάω διακοπές φέτος εκτός;». «Θα είναι ασφαλές το ταξίδι;». «Κι αν γίνει ένα νέο lockdown;». «Άστο καλύτερα» σκέφτηκα, με την απαισιοδοξία μου να με προσγειώνει άμεσα στην σουρεάλ πραγματικότητα της εποχής που διανύουμε.

Λίγες μέρες μετά, με πήρε τηλέφωνο μια παλιά μου συνάδελφος, η Ευαγγελία. Είχαμε καιρό να τα πούμε. «Θα θέλαμε να μας συνοδεύσεις στο media trip που διοργανώνουμε! Μια all-inclusive κρουαζιέρα 7 διανυκτερεύσεων με το Celestyal Olympia, με την ονομασία ‘Μυθικό Αρχιπέλαγος’». Το κρουαζιερόπλοιο θα αναχωρούσε από τη Λεμεσό, για τους εξής προορισμούς: Κρήτη (Άγιος Νικόλαος), Λαύριο (Αθήνα), Θεσσαλονίκη, Μύκονος, Σαντορίνη, Ρόδος! «Ναι, ναι και πάλι ναι» της απάντησα με ενθουσιασμό, χωρίς δεύτερη σκέψη. Και κάπως έτσι, ένα συναρπαστικό ταξίδι ξεκίνησε…

Γράφει ο Κλεάνθης Κλεάνθους (@kleanthisk)

Πολλοί λένε ότι σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός. Στην προκειμένη θα πω ότι σημασία έχει και το ταξίδι και ο προορισμός (μάλλον οι προορισμοί) και θα προσθέσω και τους συνταξιδιώτες. Γιατί ταξίδι χωρίς καλή παρέα δε γίνεται! Με ανεβασμένη διάθεση και ένα πλατύ χαμόγελο, συναντηθήκαμε νωρίς το πρωί του Σαββάτου, στο Λιμάνι Λεμεσού. Αξίζει να σημειώσω ότι λίγες μέρες πριν (ασχέτως αν έχεις κάνει εμβόλιο κατά του Covid-19), έπρεπε να έχουμε κάνει τεστ ανίχνευσης της νόσου με τη μοριακή μέθοδο (PCR), ενώ προτού επιβιβαστούμε στο κρουαζιερόπλοιο, μας έγινε δωρεάν rapid test, κάτι που μας έκανε όλους να νιώθουμε ακόμα πιο ασφαλείς στο ταξίδι μας. Αφού τακτοποιηθήκαμε στις καμπίνες μας, σαλπάραμε για το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας, την πανέμορφη Κρήτη.

ΣΤΟ «ΝΗΣΙ»

Το μεσημέρι της Κυριακής, φτάσαμε στον πρώτο μας προορισμό, τον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης. Η γοητευτική παραθαλάσσια πόλη, που έχει πάρει το όνομά της από τον Έλληνα προστάτη των ναυτικών, κοιτάει στον φαρδύ Κόλπο του Μιραμπέλου. Η πρώτη μας εκδρομή περιελάμβανε ξενάγηση στην κοσμοπολίτικη Ελούντα, ένα παγκοσμίως γνωστό, παραθαλάσσιο τουριστικό θέρετρο. Ακολούθως, επισκεφτήκαμε τη γραφική Πλάκα με τις πεντακάθαρες παραλίες της, εκεί όπου βρίσκεται ένα από τα ιστορικότερα μνημεία της Ελλάδας, το νησί της Σπιναλόγκας, με εικόνες από το «Νησί» της Βικτόρια Χίσλοπ και την ομότιτλη σειρά, να ζωντανεύουν μπροστά στα μάτια μας. Λίγο πριν αναχωρήσουμε από τον Άγιο Νικόλαο, απολαύσαμε τη βόλτα μας στη λίμνη Βουλισμένη (εκεί γυρίστηκαν σκηνές από την «Νεράιδα και το Παλικάρι») και γευτήκαμε τον πιο νόστιμο γύρο κοτόπουλο, σε ένα παραδοσιακό ταβερνάκι της περιοχής!

ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΟΥ

Νωρίς το πρωί της Δευτέρας, φτάσαμε στον δεύτερο προορισμό μας, την πάντα ερωτεύσιμη Αθήνα! Η αποβίβασή μας, έγινε από το λιμάνι του Λαυρίου, μια μικρή πόλη στην άκρη της Αττικής, με αρκετά ταβερνάκια που σερβίρουν φρέσκα θαλασσινά. Εμείς κατευθυνθήκαμε στο κέντρο της πρωτεύουσας και επισκεφτήκαμε το περίφημο μουσείο της Ακρόπολης. Ένα από τα ομορφότερα μουσεία παγκοσμίως, το οποίο φιλοξενεί μερικά από τα αρτιότερα αρχαιολογικά ευρήματα που υπάρχουν, όπως οι Καρυάτιδες αλλά και οι Μετόπες του Παρθενώνα. Μετά τη ξενάγησή μας, περπατήσαμε στη γραφική Πλάκα, απολαύσαμε παγωμένο καφέ με θέα τον Παρθενώνα και ακολούθως αναχωρήσαμε για το Εκπτωτικό Χωριό McArthurGlen, για φαγητό και φυσικά αχαλίνωτο shopping!

ΟΜΟΡΦΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το επόμενο πρωί, ημέρα Τρίτη, μας βρήκε στο λιμάνι της πάντα φιλόξενης και γοητευτικής Θεσσαλονίκης. Ο καιρός ήταν υπέροχος, έτσι είχαμε την ευκαιρία να χαρούμε μια μοναδική βόλτα κατά μήκος του παραλιακού μετώπου (που περιλαμβάνει 12 θεματικά πάρκα) και φυσικά να σταματήσουμε για αναμνηστικές φωτογραφίες στο Λευκό Πύργο. Στην περιοχή, θα συναντήσεις δεκάδες καφετέριες με θέα τη θάλασσα, οι οποίες σερβίρουν διάφορα ροφήματα, brunch και φυσικά λαχταριστή παραδοσιακή μπουγάτσα! Η Θεσσαλονίκη ενδείκνυται για χαλαρούς περιπάτους και shopping στα αμέτρητα μαγαζάκια της, με πολύ καλές τιμές! Το μεσημέρι απολαύσαμε το φαγητό μας στο Μαμαλούκα, ένα εστιατόριο με αυθεντικές ελληνικές γεύσεις που γαργαλούν ηδονικά τον ουρανίσκο!

MYKONOSSSSS

Ελληνικό καλοκαίρι χωρίς βουτιές στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου γίνεται; Δε γίνεται! Η Τετάρτη μας βρήκε νωρίς το πρωί στο πιο κοσμοπολίτικο νησί της Ελλάδας, την… ξελογιάστρα Μύκονο! Το ξακουστό «νησί των ανέμων» που αποτελεί πόλο έλξης για εκατομμύρια τουρίστες κάθε καλοκαίρι, σε «παρασύρει» από το πρώτο λεπτό στους ξέφρενους ρυθμούς του. Με τον ήλιο να «καίει» πήγαμε για μπάνιο σε μία από τις παραλίες του γραφικού χωριού Ορνός και απολαύσαμε τις βουτιές μας στα κρυστάλλινα νερά, ενώ το μεσημέρι δοκιμάσαμε νόστιμα και ευφάνταστα πιάτα στο Kuzina Mykonos.

Ο ελεύθερος χρόνος που έχεις στο νησί είναι αρκετός, αφού το κρουαζιερόπλοιο σαλπάρει από το λιμάνι της Μυκόνου στις 02:00 τα ξημερώματα, δίνοντάς σου έτσι την ευκαιρία να πας σε κοντινά νησιά όπως η Τήνος και η Δήλος. Αργά το απόγευμα, επισκεφτήκαμε το Mykonos Theoxenia Boutique Hotel, μέλος του Ομίλου Louis (αγαπημένο ξενοδοχείο της Jackie και του Αριστοτέλη Ωνάση), για κόκτειλ την ώρα του ηλιοβασιλέματος και περιήγηση στους ντιζαϊνάτους χώρους του. Η νύχτα μας έκλεισε με gourmet πιάτα στο hip restaurant Interni και βόλτες στα κοσμικά Ματογιάννια.

ΣΑΓΗΝΕΥΤΙΚΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στην «άγρια» και σαγηνευτική ομορφιά της Σαντορίνης. Πέμπτη πρωί, αποβιβαστήκαμε στον πιο ρομαντικό προορισμό της Ελλάδας, το ηφαιστειακό νησί του Αιγαίου που προκαλεί δυνατές συγκινήσεις και έντονα συναισθήματα. Κατευθυνθήκαμε στην παραλία του Περίβολου, η οποία διαθέτει μερικά από τα πιο δημοφιλή beach bar του νησιού. Στη Σαντορίνη οι παραλίες έχουν μαύρη (καυτή!!!) άμμο και μαύρο βότσαλο.

Αφού απολαύσαμε τις βουτιές και το φαγητό μας, ανεβήκαμε στην ειδυλλιακή Καλντέρα, με τη θέα του ηφαιστείου να «κόβει» την ανάσα. Κάθε γωνία της Σαντορίνης μπορεί να γίνει κυριολεκτικά, καρτ ποστάλ. Ο περίπατος από τα Φηρά προς το Φηροστεφάνι, το Ημεροβίγλι και στη συνέχεια την Οία (γνωστή για το ξακουστό ηλιοβασίλεμα) στο χείλος της Καλντέρας, είναι πραγματικά μια αξέχαστη εμπειρία.

GAME OF THRONES

Τελευταίος μας σταθμός, η αγαπημένη Ρόδος. Παγκοσμίως γνωστή και ως «το νησί των Ιπποτών» είναι ένας τόπος των αντιθέσεων και μπορεί να ικανοποιήσει όλα τα γούστα. Παρασκευή πρωί, βιώσαμε ένα πρωτόγνωρο ταξίδι στο χωροχρόνο. Η Μεσαιωνική πόλη της Ρόδου, η οποία ανακηρύχθηκε από την Unesco Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς, βρίσκεται πολύ κοντά στο λιμάνι και θα σε κάνει να αισθανθείς πρωταγωνιστής σε ταινία εποχής, καθώς περπατάς ανάμεσα σε κάστρα, παλάτια και λιθόστρωτα δρομάκια. Από όποια πύλη κι αν μπεις, κατευθύνσου προς την Οδό των Ιπποτών. Στη μια άκρη της πόλης θα συναντήσεις το παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου και στην άλλη την εκκλησία της Παναγίας του Κάστρου και το Αρχαιολογικό Μουσείο. Η μεσαιωνική της ατμόσφαιρα, σε συνδυασμό με τη σύγχρονη ελληνική κουλτούρα, χαρίζουν στην πόλη, μια ακαταμάχητη γοητεία.

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΝ ΠΛΩ

Όπως σου είπα στην αρχή, στην προκειμένη σημασία δεν έχει μόνο ο προορισμός, αλλά και το ταξίδι. Και το ταξίδι με το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Olympia της Celestyal Cruises, είναι μία εμπειρία που πραγματικά αξίζει να ζήσεις!

Αρχικά, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι, λόγω της πανδημίας του COVID-19, γίνονται υγειονομικοί έλεγχοι καθ’ όλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας σε επισκέπτες και προσωπικό, ενώ όλοι οι χώροι απολυμαίνονται πολλές φορές την ημέρα. Επιβάλλεται η χρήση της μάσκας σε όλους τους κλειστούς δημόσιους χώρους.

Το Celestyal Olympia διαθέτει 12 καταστρώματα και μπορεί να φιλοξενήσει 1.664 επιβάτες στις 724 άνετες και φιλόξενες καμπίνες, 418 από τις οποίες είναι εξωτερικές, ενώ διαθέτει και 21 σουίτες. Οφείλω να ομολογήσω, ότι η καμπίνα μου ήταν καθημερινά πεντακάθαρη και το προσωπικό πάντα χαμογελαστό, ευγενικό και πρόθυμο να μας βοηθήσει.

Η all-inclusive κρουαζιέρα στη Μεσόγειο με την Celestyal Cruises δεν είναι μόνο μια περιπέτεια σε ρομαντικούς προορισμούς, αλλά και ένα συναρπαστικό γαστρονομικό ταξίδι. Πλούσιο πρωινό, νόστιμες αλά καρτ επιλογές και μπουφές με κάθε λογής νοστιμιές, για όλα τα γούστα, θα σε συναρπάσουν. Μπορείς επίσης να απολαύσεις απεριόριστα αλκοολούχα και μη αλκοολούχα ποτά, φρέσκους χυμούς, όλων των ειδών καφέδες και τσάγια, αλλά και εξωτικά κοκτέιλ, στα επτά μπαρ που διαθέτει.

Το πλούσιο καθημερινό πρόγραμμα ψυχαγωγίας εν πλω θα σου προσφέρει μια διασκεδαστική εμπειρία κατά τη διάρκεια της διαμονής σου στο πλοίο, με ζωντανή μουσική, guest επώνυμους Έλληνες τραγουδιστές και διάφορες δραστηριότητες όπως χορό και zumba. Μπορείς επίσης να κάνεις ηλιοθεραπεία στις ξαπλώστρες και να κολυμπήσεις στις δύο μεγάλες πισίνες του Celestyal Olympia και γιατί όχι, να δοκιμάσεις την τύχη σου στο καζίνο του πλοίου. Το πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο, το κέντρο υγείας και ομορφιάς, τα καταστήματα αφορολογήτων ειδών και ο παιδότοπος, συμπληρώνουν την εξαιρετική εμπειρία και τις υπηρεσίες που παρέχονται στο κρουαζιερόπλοιο.

Info: Το Celestyal Olympia έχει ξεκινήσει με εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από το Σάββατο 3 Ιουλίου μέχρι και τις 21 Αυγούστου από το λιμάνι της Λεμεσού, με προσεγγίσεις στον Άγιο Νικόλαο (Κρήτη), Λαύριο (Αθήνα), τη Θεσσαλονίκη και ακολούθως Μύκονο, Σαντορίνη και Ρόδο.

Το νέο δρομολόγιο με την ονομασία «Μυθικό Αρχιπέλαγος» ξεκινά από τα 699€, ανά άτομο σε δίκλινη καμπίνα, συμπεριλαμβάνοντας στην τιμή απεριόριστη κατανάλωση κλασικών ποτών, όλα τα γεύματα εν πλω, πλούσιο ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα ψυχαγωγίας, δύο εκδρομές, λιμενικά τέλη, χρεώσεις υπηρεσιών και φιλοδωρήματα. Πληροφορίες στο celestyal.com

* Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Action Global Communications, τον Δημήτρη και την Ευαγγελία, για την πρόταση και την άψογη διοργάνωση του εν λόγω ταξιδιού.